Friday, May 21, 2010

i am following.

so it shall make things easier now. any updates will be alerted into my dashboard. sorry as i am not well acknowledged with updates from you guys before. -___-'

berkenaan masalah website, memang dalam makluman saya yang mynic agak lambat dalam soal ini. tempohari semasa yana maklumkan ada feedback email dari myportal, saya sudah bersedia untuk mula mengerjakan website tersebut. tapi apakan daya. memang sangat berharap boleh selesai sebelum hujung mei setidaknya semua sudah set up untuk kerja keras bermula jun.

saya berminat untuk mengetahui jika masih ada sebab untuk kita manfaatkaan website WeHeartAll yang telahpun diwujudkan tempohari. SSSA ada menyebut yang ada kawan-kawan kita di luar sana yang berminat untuk mengikuti perkembangan aktiviti yang kita jalankan. jika dapat saya ingin mencadangkan supaya kita dapat gunakan saja website tersebut sebagai hebahan aktiviti yang kita jalankan. rasanya tidak akan timbul isu berdaftar atau tidak. teruja juga bila ada kawan yang nak ambil tahu, InsyaAllah kita menggerakkan semangat ihsan dan ikhlas dalam hati mereka yg lain. tak sukar pun untuk berbuat kebajikan dan ganjarannya sangat besar di sisi Tuhan. begitu yg kita harapkan.

berkenaan tarikh 1 jun ke SMIDEX, saya setuju. sudah block tarikh dalam kalendar.

=)

4 comments:

Unknown said...

aku rasa, eloklah WHA tu kita amik .com terus... sebabnya x mahu kerja 2 tiga kali... lagi pun bayaran x mahal kan?... RM50 setahun.. so, x membebankan kita semua.

WHA perlukan logo yg baru... logo yg sesuai.. yg kita boleh jadikan brand...

sherrina said...

Seperti dibincang di 'bilik operasi bencana alam 24 jam' kita iaitu di Kerisik, kita akan biarkan WHA dalam keadaan sekarang hingga tamat tempoh edahnya. Fairuz, tolong check bila tamatnya usia setahun portal WHA sekarang.

Setelah tamat, bolehlah kita 'mensunatkan' portal tersebut supaya ia lebih matang kepada nama wha.com dan masa tu kita bayar pakej tu fresh dengan nama baru untuk tempoh setahun lagi.

Buat masa ini, kita kerjakan dahulu portal sedia ada (itu tangan berdarah tolong remove ya, boleh menakutkan para penderma kita hahahaha....). Sama-samalah kita bincangkan perlaksanaannya portal tu pada Sabtu ini sekali dengan mesyuarat 9E mengenai isi kandungan portal 9E nanti.

Saya juga telah wujudkan fan page We Heart All dalam Facebook. Tujuannya disitu kita akan up link ke website kita mengenai acara terkini. Kenapa ada fan page, sebab target audience di FB sgt besar dan mudah nak promosi. Disamping tu mudah org nak komunikasi dgn kita samada melalui comment ataupun inbox. Bak kata pepatah, ini strategi serampang dua mata. Kita hujam semuanya sekali!

Gitulah ceritanya....sekian.

sherrina said...

Cuba check email korang, ada tak dapat notification setiap kali comment ditulis di blog ini? Aku dah buh email korang dalam setting. Ini memudahkan nak keep track komen2 yang ada.

Unknown said...

Ade... aku dpt...