Friday, May 21, 2010

Meeting Bil 3 + Masalah Portal 9E

Partners,

May I propose to meet up for meeting Bil 3 on next Saturday at 8pm? This is because Thursday and Friday we are planning on All-Birthday-Party for all of us which I've mentioned before. If you think the proposed date and time is not suitable, please raise your hand.

As all know, we are still waiting for our domain and portal from EME. I have shoot a final message to Miss Diyana. Here's the flow of the conversation:

From Ms Diyana:
 pemakluman telah diambil perhatian. sila ajar jika ada apa kesalahan. sy agak keliru kerana x bpa nk fhm sgt terma2 IT ni. selama ni jual xde plak yg tnya mcm ni nya byk. first time ada customer mcm cik sharifah.

~ rm300 hanya utk hosting

untuk daftar domain:
1/ international domain = +rm55
2/ .com.my = +rm100
3/ .my = +rm120

May 20, 2010 from Tipah:
Any info bout 9e domain? Kami dh standby nk anta bizz card for printing. Utk email, kita leh set sendiri ke apa email kita nak guna. Cth: info@9e.com.my

I'll be away this weekend. Hopefully by next week dah leh dpt semua yg pending. Surat lantikan, kos netbook+beg+RAM and u also owe me duit domain apa ntah yg u pinjam dulu. Sinar salam ke apa. I baru perasan lepas tgk buku utang.

May 21, 2010 from Ms Diyana:
Diyana Rahman May 21 at 4:01pm
ada kelewatan sikit dgn nama domain 9e. sbb nak tunggu kelulusan mynic ni. mynic ni ialah pengesahan utk penggunaan domain yg hujungnya ada .com.my / .my

ini adalah dsbbkan mesti melaului pengesahan dr SSM. that's y utk daftar yg .com.my / .my mesti beri nombor registration company. ambil masa sikit. but before this xde lah selama ni. T_T


By Monday I hope all this will be solved. If not, we have to figure out what's the problem because as we all know, delaying cost money and time.

3 comments:

y u z said...

meeting on saturday. got it.

Unknown said...

hmm.. aku harap Isnin dah selesai hal nie..

Unknown said...

pah, i cant raised my hand coz u wouldn't see it... kihkihkih

pah, aku x leh on saturday coz saturday n sunday is my family day. But on sunday evening, i think i can... as usual, hubby main dbminton.. so leh ler kuar jap...