Monday, May 24, 2010

Meeting Bil 3 + 9E di FB+portal

Salam bakal-bakal jutawan,

Meeting buat hari Ahad kol 4pm, leh?

Tahniah pada Su. Nine Online kini sudah menerjah Facebook. Produk pertama iaitu pakaian kanak2 dari Australia sudah upload. Cadangan saya, dengan segera mengerjakan jualan tie sempena Hari Bapa pada 20 Jun ini. Fairuz dah setuju nak edit gambar cun2 dan upload di blog ini untuk tujuan review. Pagi sok dia akan upload di Krash Pad. Please review it quickly. Pada hemat saya menjelang Rabu dah boleh shoot di FB.

Berkenaan portal 9e, pihak EME meminta tambahan waktu. Saya sudah minta jangkamasa. Saya juga minta supaya portal dilepaskan dulu untuk kita goreng sementara menunggu nama 9e diluluskan.

Tu saja. Tengs.

2 comments:

Unknown said...

thanks tipah....

bab portal tu, aku setuju dgn idea ko.

tq again

y u z said...

doakan kami di EME dilancarkan segala urusan supaya jadi manfaat untuk kerja kita di 9e pula.